liljeholms.blogg.se

Kontakt: Mail:[email protected]

Alla, alla känslor...

Kategori: Allmänt

Måste få skriva "av" mig lite. Alla känslor som finns inom mig just nu... Jag hade nt tänkt att vara såhär öppen på bloggen men asså jag måste få skriva av mig lite, det är ju ändå MIN blogg, MIN dagbok. Igår kväll när jag gick o la mig kändes ALLT fel, verkligen ALLT va fel! Jag visste nt vad jag skulle göra, jag bara grät, o grät , o grät... O jag brukar gråta vanligtvis en gång per dag typ. Men igår kväll var det på riktigt, jag kände att jag klarar nt dehär, jag orkar liksom nt. Jag kände att å vad jag vill ha någon som jag kan luta mig mot o bara gråta ut, nt säga nåt bara gråta, jag vill nt heller att den jag lutar mig mot ska säga nåt, han/hon ska bara sitta där krama mig o vara ett stöd på de sättet, det hade räckt. Det kan faktist hjälpa otroligt mkt av att någon bara sitter där krmar dig o håller med dig om allt du säger, eller så säger man inget alls det blir liksom värdefullt för att personen som kramar dig har tagit sin tid för dig för att han/hon BRYR sig om DIG. Jag hade ingen igår. Jag fick lösa det själv. Jag kände mig otrloligt jävla ensam... Jag vågar nt heller be någon vän,  jag vet att jag har vänner som sjukt gärna stöttar mig, men jag vet nt det känns som när jag kommer med mina "små problem" så blir dom trötta på mig, att JAG ska va i fokus "hela tiden". Så sjukt skönt att bara skriva av mig lite, om du känner lika ELLER om du känner annorlunda så kan det vara skönt att skriva av sig, det behöver nt vara på en offentlig blogg, du kan också skriva hemma på ett papper som du sedan slänger ELLER sparar. Du bestämmer själv!

Låt bilden säga allt. "En bild kan säga mer än tusen ord".
Kommentera inlägget här: