liljeholms.blogg.se

Kontakt: Mail:[email protected]

Sjuk och småkusiner

Kategori: Allmänt

Jaha  sjuk igen... Jag har ont i halsen och är svullen. Jag har ont i kroppen också sådär som man får när man är sjuk. Jag kan knappt prata jättejobbigt... Förrsten jag gör om bloggen hela tiden men det är för att jag inte vet hur jag vill ha det, men nu tror jag att jag har hittat rätt? Jag har börjat kolla andra bloggar och hämtat insperation, de flesta är riktigt duktiga. Ja man har ju lite att lära. 
Idag fyller mina småkusiner 4 år! Men vi kan inte åka dit idag så i helgen ska vi åka dit. Fast det beror ju på om jag är bättre eller inte, hoppas, hoppas, hoppas! Jag vill så gärna gratta dom, la ut en bild på instagram där jag också grattade dom. Men harre så bra för nu ska jag vila och bli bättre! Hejdå.



KOMMENTARER:

  • dite säger:
    2014-04-05 | 21:14:30
    Bloggadress: http://affys.se

    åh krya på dig finis!

    Svar: Tack så mycket:)
    Sanna Liljeholm

Kommentera inlägget här: