liljeholms.blogg.se

Kontakt: Mail:[email protected]

Va bara dig själv?

Kategori: Allmänt

Det jobbigaste som finns är när någon säger "va bara dig själv". Hur fan är man sig själv?! Jag vet nt hur länge jag har undrat hur jag är när jag är mig själv. Jag tycker att jag ändrar mig beroende på vem/vilka jag är med, det känns som att jag har flera olika personligheter? Jag kan ena dan vara den söta snälla tjejen som gillar att klä mig fint o som är snäll mot alla, o andra dan kan jag helt plötsligt va den som svär o tycker att det är snyggt att pluta med alla delar man har på kroppen. Jag kan nt va mig själv, jag vet nt hur jag är mig själv! Det är så otrligt jobbigt för alla andra verkar veta exakt hur dom är sig "själva". Jag tror att jag behöver några år att få tänka hur jag vill vara, men samtidigt så har jag ju levt i snart 14 år, jag borde redan veta hur jag vill vara. Hur svårt ska de va liksom?! 

Kommentera inlägget här: