liljeholms.blogg.se

Kontakt: Mail:[email protected]

5 saker...

Kategori: Allmänt

Har du dåligt självförtroende? Det har jag. Jag försöker kma på saker som kan hjälpa mig, som får mig att tycka om mig själv mer o känna mig mer trygg i mig själv. Kom på 5 saker..., 5 saker som jag tycker om med mig utseende messigt. Det kan va andra saker oxå tex. 5 saker... Som jag älskar med min personlighet, 5 saker... Som jag gillar med min omgivning, osv, osv. Men nu kmr d en lista på 5 saker... Som jag tycker om med mitt utseende.

1, Min rumpa. Ja d låter roligt MEN d e sant, jag älskar min rumpa. Får SÅÅ mkt komplemanger om att den är snygg. Min favvo del på min kropp!

2, Mina läppar. Dom e precis som jag vill ha dom, lagom stora, klarar av smink, mjuka mm. Hahahaha mjuka? Vet nt hur d e med er men jag ÄLSKAR bayby lena läppar så yes dom e ett plus.

3, Mina öron. Har tänkt på öron, inga fina skapelser men jag är nog nöjd med mina. Vet nt men dom ser ändå okej ut ENLIGT MIG. Gillar att dom nt e sjukt fula iaf.

4, Mitt hår. Finns sjukt mkt som jag nt gillar med mitt hår men d blir bättre o bättre o jag gillar d mer o mer. Fin färg, lockigt på ett sätt som jag gillar (ibland), lagom långt osv. Går iaf åt rätt håll.

5, Huden under mina fötter. Jag har hård hud under fötterna. Idag gick jag o mina kompisar barfota o alla fick ont utom jag. Då kom jag på viken tur jag har som kan gå barfota, för jag ÄLSKAR det!


D va 5 saker... ALLA borde göra dhär, ställ dig framför spegeln o säg minst 5 BRA saker om ditt utseende, kan hjälpa.




Kommentera inlägget här: