liljeholms.blogg.se

Kontakt: Mail:[email protected]

SKOLAVSLUTNING

Kategori: Allmänt

Idag har jag skolavslutning. Giiiiihhh! Så sköönt har typ längtat ihjäl mig. MEN, jag har 39 grader feber OCH är svullen med prickar i halsen, kan knappt sväkja så kan nt hlr äta... Men jag ska dit, få mina betyg, säga hejdå t alla o sen ska jag hem o sova. Inatt låg jag med mysbyxor, tofflor, långarmad, tjocktröja och TRE lager täcke, men ändå vaknade jag av att jag låg o huttrade typ 7 ggr... Nt kul. Jag tog oxå fel på tiden, jag trodde att vi började 9.00 men vi började visst 9.30, faaan så jag gick hem igen ett tag.... Att går självklart fel nu när jag redan mår dåligt men ok ok elr? Aja hoppas alla får en härlig skolavslutning (när ni nu har den ofc). Vi har skolavslutning en vecka tidigare än alla andra eftersom att vi nt har några studiedagar på året.



Kommentera inlägget här: