liljeholms.blogg.se

Kontakt: Mail:[email protected]

Igår, Idag och Imorgon.

Kategori: Allmänt

Igår efter skolan träffade jag två gamla klasskompisar. Vi gick till centrum för att en av dom skulle köpa en ny jacka, efter det så gick jag och en av mina andra kompisar och mötte Hanna vid tågstationen och en av dom gick hem. Kvällen var sjukt rolig, vi åkte tåg hahaha ska nog inte gå in på det så mkt! Men vi hade lite tråkigt vi tre så han (min kompis) ringde sin kompis som också kom. Sen åkte jag och Hanna hem och åt, och lite senare skypade vi med min kompis i 1h 40min hahahah det var jätteroligt! Sen sovde Hanna kvar hos mig. Idag är vi hos mormor och morfar för att dom har fyllt år! Så vi fikar grattar och äter här idag. Ikväll ska vi ha lite mellomys, det ska bli supermysigt! Imorgon så vet jag faktist inte vad som står på schemat utom att jag ska träffa Hanna på dagen, sen ska jag göra lite läxor också... Lite bilder från idag hos mormor och morfar❤️
Outfit:
Jeans: BikBok 199kr
Tröja:   BikBok 149kr
Jacka: Vet inte men i Nyköping 599kr
Skor:   Nike joggingskor 299kr (på rea) 





Ha en bra dag!
Kommentera inlägget här: