liljeholms.blogg.se

Kontakt: Mail:[email protected]

Sjuk...

Kategori: Allmänt

Hej! 
Jag har varit sjuk helaaa veckan, åååhh vad jobbigt. Jag har haft problem med min mage, men idag åkte vi till läkarn för att kolla vad d kunde vara men vi vet fortfarande inte eftersom att läkarn inte visste men vi har fått nån olja av något slag som jag ska äta 20ml/dag av. Vi tror att d kanske kan ha med min gluten att göra, men vi vet inte säkert. Aja d är iaf därför jag inte har uppdaterat under veckan. 
I helgen var vi hos min gammelmormor på dagen och vid 3 åkte vi till min syssling som fyllde 5 år för att gratta henne! Det var en minnesvärd lördag! På söndagen var vi hos mina småkusiner men självaste orsaken till att vi åkte dit var självklart att träffa dom o så men det var mest för att säga hejdå till deras hund. Han är en av mina bästa vänner, och han ska nu flytta till min mirbrors frus mamma på ÅLAND?!! Jag gräät så otroligt mycket när jag fick reda på han skulle flytta, han är såå underbar o nu kommer jag inte att få träffa honom lika mycket längre... Det gör ont i hjärtat att prata om det. Men man får väll tänka att han får det bättre där eftersom att mina småkusiner (hela familjen såklart) inte kan ta hand om honom längre. Men så är det med mitt liv just nu, hur är det själv?  
Här är en bild på Freke (hunden som ska flytta) han är såå fin!❤️

Världens vackraste! 


Hoppas att jag kan bli bra nu snääällaaa. Hejdå!❤️
Kommentera inlägget här: