liljeholms.blogg.se

Kontakt: Mail:[email protected]

Cyckelolycka...

Kategori: Allmänt

Okej, så jag har varit med om en "cyckelolycka". Jag skulle cyckla med min mamma igår när hon sprang. Jag skulle cyckla upp för en trottoarskant (stavning), men precis innnan så typ vred jag styret o ramlade. Cyckeln ramlade på mig, o jävlar VAD ONT D GJORDE! Men jag började faktist inget gråta *stolt*. Jag gjorde illa mig på ena armbågen, benet, typ fotleden, båda händerna o typ stukade axeln, o gjorde illa typ ett ben i foten typ stuknings liknande oxå. Bilderna är bara på ärren, för jag tror ni vet hur en axel o en fot ser ut? 







Klantig som få men man lär sig av sina misstag: MAN MÅSTE ALLTID VARA HELT RAK  MED HELA CYCKELN NÄR MAN CYCKLAR UPP FÖR EN TROTTOARKANT!  Bra jobbat Sanna...
Kommentera inlägget här: