liljeholms.blogg.se

Kontakt: Mail:[email protected]

Depp, komplemanger...

Kategori: Allmänt

När man känner mig deppig finns det olika saker för olika personer att göra för att bli glad igen. Jag vet nt riktigt vad jag brukar göra, men jag vet att något som alltid får mig glad är KOMPLEMANGER. Oftast när jag lägger ut en bild på mig själv på tex ig får jag fina/snälla kommentarer om att jag ser bra ut o så (vilket jag är JÄTTETACKSAM över). Så när jag känner mig deppig är det ett perfekt tillfälle att kolla på de bilerna som jag har fått kommentarerna på för att det blir som ett stöd, det känns då som att dom som har skrivit kommentarerna vet att jag är depp o att dom liksom säger d för att trösta mig. Superhärligt! Jag gillar också att skriva i min dagbok om hur jag känner, o ja, jag har en DAGBOK superskönt faktist att ha ett stället som bara e MITT där JAG skriver om MIT LIV, ingen annan får någonsin se eller läsa den. Den ligger gömd där bara jag vet vart. Jag brukar också kika/messa min syssling som ALLTID finns där för mig, hon vet alltid vad hon ska säga o jag vet att hon känner lika för mig. Hon är ett år äldre o min mammas kusin (vi säger syssling hqhah). Helt underbart att ha en sån person i sitt liv. Innan vi fick så bra kontakt (för det har vi nt alltid haft) var det min dröm att ha en person som henne. HON är en dröm som gick i uppfyllelse! Jag tror nog att hon är den ända som jag kan öppna mig så pass mkt för! Helt otroligt hahahah❤️ Jag ÄLSKAR henne. Aja han en fortsatt trvlig dag /kväll hejdåå.


Lite random bilder hahaha!
Kommentera inlägget här: